Descobrint el Cloud Computing amb els Estudiants de l’Institut Collblanc de La Canonja

·

·

,

Ahir vam rebre la visita dels estudiants de primer de BAT de l’Institut Collblanc de La Canonja, que han vingut per submergir-se en el món del Cloud Computing i la programació a través de dos tallers pràctics i inspiradors.

En el primer taller, “Programació en Minecraft: Descobreix el Poder de Python en un Món Tridimensional”, els participants han après a aplicar el llenguatge Python per crear i manipular elements dins d’un entorn virtual. Ha estat una experiència única que combina aprenentatge i diversió en un format interactiu.

El segon taller, “Explorant el Món de les Aplicacions: Taller per a Joves Innovadors”, ha ampliat l’horitzó tecnològic dels estudiants, brindant-los una visió pràctica i accessible sobre el funcionament de les aplicacions que fan servir diàriament. Han explorat com la tecnologia pot donar resposta a les necessitats reals, mentre fomentaven la seva creativitat i idees innovadores.

Aquests tallers són un clar exemple de com la tecnologia pot ser divertida, creativa i enriquidora. Estem convençuts que entre aquests joves hi ha els futurs innovadors del sector tecnològic!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *